۹ مطلب در آذر ۱۳۹۱ ثبت شده است

چند روز دیگر تا قیامت!

 

2012

چندی است که شایعه شده است از 21 تا 23 دسامبر یعنی روزهای پایانی سال 2012 میلادی، روزهای پایان دنیا خواهد بود و قیامت به پا خواهد شد و شهاب سنگ ها به زمین برخورد می کنند و دنیا تمام می شود و... .

بعضی از رسانه ها هم به شدت به آن پرداخته ( منظورم شبکه های ماهواره ای و سایت ها و ... است ) و در آتش این شایعه دمیده اند به طوری که خیلی ها ترسیده اند و بن در جلسات مختلف که میروم از کودک 5 ساله تا پیرمرد 80 ساله، اظهار نگرانی کرده و سوال دارند که واقعا قضیه چیست؟

مقاله ای از استاد داستانپور در این باره بخوانید.(با مراجعه به ادامه مطلب)


نمونه سوالات نوبت اول دروس تخصصی معارف

صفایی ندارد ارسطوشدن
خوشاپرگشودن پرستوشدن
***
توکه پرنداری پرستوشوی
بشین درس بخوان تاارسطوشوی!

سلام.
امتحانای نوبت اول داره نزدیک میشه،یکی از مشکلاتی که ما داشتیم این بود که معمولا برای درسای اختصاصی معارف مثل اخلاق و هدایه و مبادی و تفسیر نمونه سوال پیدا نمی کردیم.حالا برای اینکه امسال برای شما این مشکل پیش نیاد یه سری از نمونه سوالا ی نوبت اول این درس ها رو براتون آماده کردیم
برای مشاهده به لینک زیر برید.
اگه به دردتون خوردن 3 تا صلوات برای سلامتی آقامون بفرستید.

لینک مشاهده


مستند بسیج دانشگاه امام صادق (ع) در نقد صداوسیما رونمایی می‌شود+لینک مشاهده



 وقتی سال گذشته مستند «ضلع غربی ساختمان پزشکان» توسط یک جوان دانشجو تولید و در فضای مجازی منتشر شد و باعث توقف ساخت سری دوم مجموعه‌ی «ساختمان پزشکان» گردید، می‌شد حدس زد که در آینده ساخت مستندهای این چنینی در نقد صداوسیما توسط دانشجویان ارزشی ادامه پیدا کند؛ حدس و احتمالی که ریشه‌های آن را حتی پیشتر از ساخت این مستند، در دیدارهای دانشجویی مقام معظم رهبری با دانشجویان و انتقادات تند و تیز نمایندگان دانشجویی در حضور ایشان نیز می‌شد ردیابی نمود.


توصیه هایی از رهبر معظم انقلاب در باب جوانی

جسم انسان بدون ورزش، ضعیف و لاغر و بی‌قدرت خواهد بود. هر کسی باشید، هرچه بنیه قوی و نیرومند داشته باشید، اگر ورزش نکردید و خوردید و خوابیدید، بدن، ضعیف می‌ماند؛ شکی در این نیست؛ همچنانی که اگر ورزش نکنید، بدن شما آن رشد لازم را نمی‌کند؛ زیبایی‌‌هایی هم دارد که ورزش آنها را آشکار خواهد کرد؛ بدون ورزش، نمی‌شود. روح شما هم عیناً همین طور است؛ بدون ورزش، بدون تمرین و ریاضت، ممکن نیست شما قوی بشوید.
ای بسا انسان‌هایی هستند با جسم‌های نیرومند و زیبا؛ ولی با روح‌هایی لاغر، زشت، ناتوان و ضعیف؛ این، به درد نمی‌خورد. تمام عبادات برای این است که ما ورزش کنیم؛ تربیت بشویم و پیش برویم؛ البته باید عبادات را شناخت. عبادات هم جسم و روحی دارند. جسم عبادات، به تنهایی کافی نیست. نماز را که انسان بخواند، ولی در حال نماز، توجه به خود ذکر نداشته باشد، ملتفت نباشد که چه می‌گوید و با چه کسی حرف می‌زند، مضامین نماز را به کلی از روی غفلت ادا بکند، این نماز، نماز بی‌فایده‌ای است.

ممنون از نظراتون!

سلام

خوشحالیم از این که مخاطب های وبلاگمون هرچند کم هستن اما دلسوزانه نظر میدن و ما رو راهنمایی میکنن.

یکی از این نظرات رو تصمیم گرفتیم تو این پست نمایش بدیم براتون و ازشون تشکر کنیم.

آقای سید حامد حسینی از فارغ التحصیل های مدرسه خودمون که الان مشغول به تحصیل در دانشگاه امام صادق(ع) هستن در رابطه با پست قبلی برامون نوشتن که:

 سلام علیکم.فقط یک نکته ای رو باید خدمت هرکسی که این مطلب رو میخونه عرض کنم که درست است که همچین هیئتی در دانشگاه ما وجود داره اما بعضی بزرگنمائیها در همین مطلب آورده شده است که البته اصل متن صحیح است ولی بنابر گفته حضرت آقا باید از سخنان غلوآمیز و غیرواقعی خودداری شود حتی برای دانشگاهی که شخص خود حضرت آقا بر این دانشگاه نظارت دارند.به هرحال سعی ما بر اینست که بتونیم این فرهنگ هیئت داری و سبک زندگی عاشورائی رو در ابتدا به سائر دانشگاه ها و بعد هیئت های دانش آموزی بسط بدیم.در ضمن میتونید به اسیت هیئت شهدای گمنام تهران که با هیئت میثاق دانشگاه امام صادق رابطه بسیار نزدیکی دارد هم مارجعه بفرمائید.(سید حامد حسینی)

سید جون خیلی خیلی ممنون از این که بهمون سر میزنی و نظر میدی.

از همه شما هم ممنون که وقت میذارید و مطالب وب رو مطالعه میکنید.

التماس دعا

یا حق



علم بهتر است یا ثروت


جمعیت زیادی دور حضرت علی(ع) حلقه زده بودند. مردی وارد مسجد شد و در فرصتی مناسب پرسید:

- یا علی! سؤالی دارم. علم بهتر است یا ثروت؟

علی(ع) در پاسخ گفت: 

علم بهتر است؛ زیرا علم میراث انبیاست و مال و ثروت میراث قارون و فرعون و هامان و شداد.

مرد که پاسخ سؤال خود را گرفته بود، سکوت کرد. در همین هنگام مرد دیگری وارد مسجد شد و همان‌طور که ایستاده بود بلافاصله پرسید:

- اباالحسن! سؤالی دارم، می‌توانم بپرسم؟ امام در پاسخ آن مرد گفت: بپرس! مرد که آخر جمعیت ایستاده بود پرسید: علم بهتر است یا ثروت؟

علی فرمود: 

ادامش خیلی جالبه برین ادامه مطلب و بخونینش نظریادتون نره


انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان