چند روز دیگر تا قیامت!

 

2012

چندی است که شایعه شده است از 21 تا 23 دسامبر یعنی روزهای پایانی سال 2012 میلادی، روزهای پایان دنیا خواهد بود و قیامت به پا خواهد شد و شهاب سنگ ها به زمین برخورد می کنند و دنیا تمام می شود و... .

بعضی از رسانه ها هم به شدت به آن پرداخته ( منظورم شبکه های ماهواره ای و سایت ها و ... است ) و در آتش این شایعه دمیده اند به طوری که خیلی ها ترسیده اند و بن در جلسات مختلف که میروم از کودک 5 ساله تا پیرمرد 80 ساله، اظهار نگرانی کرده و سوال دارند که واقعا قضیه چیست؟

اگر بخواهم خیلی خلاصه عرض کنم؛ قضیه یک جنگ روانی است از نوع جنگهای سایبری که روش در این جنگ ها این است که کارشناسان آن توصیه میکنند که به یک جامعه ( می تواند جامعه جهانی باشد ) شُک بدهید و وقتی همه دچار بهت و گیجی و نگرانی و ابهام و سردرگمی شدند می توانید از این فضا امتیاز گرفته و بعضی از اهداف و اغراضشان را که در حالت هوشیاری مردم جهان نمی توانید دنبال کنید، در حالت گیجی و منگی آنها به نتیجه برسانید.

دقیقا شبیه واقعه 11 سپتامر و برج های دو قلو که در آن با یک شُک که همان انفجار برجها بود که در اثر آن بهت و نگرانی اکثر مردم دنیا را فرا گرفت و در پی آن به یک کشور مستقل که همان افغانستان باشد حمله شد. در دنیایی که همه شعار صلح و دوری از جنگ افروزی را سر میدهند!

بدون اینکه صدای کسی در بیاید!

البته برای وارد کردن این شُک نیاز به یک سلسله اعصاب قوی است که رسانه ها کار اعصاب جهان را بازی می کنند. یعنی رساندن پیام از مغز ( فرماندهی ) که در این جهان صهیونیست برای خودش نقش فرماندهی و آقایی بر جهان را قائل است و نیز، به اعضا و جوارح که همان انسانها و ملل مختلف هستند.

حال با این توضیح متوجه می شوید که چرا قبل از سال 2000 ، 2003 ، 2009 ، 2012 ، شایعه می کنند که دنیا دارد تمام میشود.

برای بهت جهانی که زمینه ای است برای سوء استفاده سردمداران جبهه کفر که بتوانند اهداف و امتیازاتی را دنبال کنند، اما این که آن اهداف چیست؟ بحث دیگری است.

فقط می خواستم بدانید همه این حرفها یک روش جنگی است البته از نوع جدیدش ( سایبری ) و افرادی در این موقعیت شکست نمی خورند که مبهوت و مرعوب نشوند.

از طرفی خیلی از این حرفها را به ناسا نسبت می دهند. در صورتی که سایت رسمی ناسا تمام این حرف ها را انکار کرد.

حرف آخر: چرا با یک جو سازی رسانه ای با مدیریت یهود، بعضی به راحتی مبانی دین و اعتقادیشان را کنار می گذارند.مگر در تفکر دینی ما نیست که قبل از قیامت حتما ظهور محقق خواهد شد و سپس دولت کریمه موعود تشکیل شده و بعد مسئله رجعت را داریم؟

مگر در مبانی دینی ما نیامده است که فقط خداست که از ساعت و روز قیامت آگاهی دارد و لا غیر؟

پس چرا بعضی تا این اندازه بی مبنا شده اند؟

اینها امتحانات الهی است.

مواظب باشیم مردود نشویم.

موفق و پیروز باشید.


نظرات (۱)

  • حجاب وبسايت

    شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوى‏معنویت و صفا مى‏کشاند.

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۹ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان