نظرات (۵)

  • یه امام صادقی وبسايت

    سلام خدمت همه بر و بچه های معارفی
    یادش بخیر-اون موقعی که هنوز فارغ التحصیل نشده بودم زیاد از این اردوها میرفتیم-
    چندباری هم همین منطقه رفتیم و یادگاری های زیادی با افراد مختلفی گوشه دلم دارم-اما برای اونایی که اینو میخونن میگم که حواستون باشه یه وقتی مصداق این بیت شعر که پایین آوردمش نشید.
    " ما به اینجا نه پی حشمت و جاه آمده ایم / از بد حادثه اینجا به پناه آمده ایم "
    یا علی.التماس دعا....................................

  • گوگولی

    علی علی!!!!
    چه حالی کردن!!!
    ادمین پ خودتا کو؟

  • م عزراییل از بروبچ سال اولی وبسايت

    برین بابا پارتی بازا همش عکس از سومی ها و چهارمی ها انداختین اولی ها مردن اره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه به این میگن چی؟!!!!!!!!تبعیض در حد لالیگا بعدم می گن انجمن اسلامییییییییییییییییی




    سلام.ممنون از اینکه نظر گذاشتی
    اما فک کنم چون سال اولی هستی هنوز درست نشناختی بچه ها رو که کی سال چندمیه!
    آخه عزیز دل برادر کجا همه اینا چهارمی هستن؟؟؟!!!

  • م عزراییل از بروبچ معارف وبسايت

    جایه دیگه نبود اومدم اینجا نوشتم شماهم با این مسیول جدیدتون ............................................................من که عضو پر وپا قرص انجمن بودم رو زده کرد باور کن کاری کنم که دیگه هیشکی طرف انجمن نیاد یارو از دیروز اومده انجمن همه کارش کرده اما ما 1 ساله توی انجمنیم ........... خودشم حسابمون نمی کنه من که رفتم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با این انجمنتون بابا به خدا این کجا اسلامیه فقط ادا دارین و حرف می زنین جوابمو بدین ایمیل کنین برام




    سلام علیکم
    ممنون از نظرتون و ممنون از انتقادتون.
    پاسخ شما براتون ایمیل شد.
    التماس دعا

  • رضا وبسايت

    سلام به همه
    عزیزان مستحضر باشید همه ی این عکسا رو من گرفتم اگه یه کم فکر کنید یادتون میاد من کیم !!!
    ولی خیلی نامردید که اسم عکاس رو تو وبلاگ نزدید


    از یاسوج

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان