از نماز هات لذات نمی بری؟

سلام

تو پست قبلی یکی از بچه ها گفته بود که چرا دیگه فایلی برای دانلود نمی ذارید؟

این فایل رو به افتخار همه شما مخاطب های پرچمداران و به خصوص این دوستمون گذاشتم.

می دونم دغدغه خیلی از شما اینه که چرا نمازامون بهمون حال نمیده و ازشون لذت نمی بریم.

چه کار کنیم که نمازای با صفا تری بخونیم و ... .

برای رسیدن به جواب سوال هاتون یه فایل کوتاه و فوق العاده شنیدنی و زیبا از استاد پناهیان گذاشتیم براتون،حتما حتما دانلودش کنید.

وقتی گوش کردید و بعد یه مدت تغییر رو تو نمازاتون احساس کردید ما رو هم از دعا هاتون بی نصیب نذارید...

یا علی

لینک دانلود


نظرات (۴)

  • امید

    سلام
    سلام ما رو هم به حاج آقا مرتضی برسونید.
    مردی از دیار غربت



    سلام
    بزرگیتون رو می رسونیم،اما کاش معرفی می کردید.
    التماس دعا

  • ؟!؟!؟!؟!؟! وبسايت

    سلام
    ان الصلوه تنهی عم الفحشاء و المنکر...
    خدا خیرتون بده
    دعا کنید خدا برسونه صاحب کار رو...



    سلام علیکم.
    ممنون
    ان شاالله...

  • بازرسی

    احسنت ، ادامه بدید

  • تارا وبسايت

    سلام دوست عزیز
    آقای محمد حسن مرادی وبلاگ خوب و با محتوایی داری.
    به من هم سر بزن. من در رابطه با نقاط گردشگری ایران صحبت میکنم و مکانهای زیبایی رو به شما معرفی میکنم.
    اگر تمایلی به تبادل لینک داشتی مرا با نام سفری خوش با تاراتوریسم لینک کن و به من اطلاع بده با چه نامی لینکت کنم.
    در ضمن به دلیلی اینکه این وبلاگ مرتب به روزرسانی میشود. شما میتوانید با دیدن صفحات دیگر این وبلاگ از موضوعات زیبای قبلی نیز استفاده کنید.

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۱:۱۷ ب.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان