احترام به قانون

شادی روح بزرگش صلوات

می خواست بره فاو

ماشین رو برداشت و رفت

ساعتی بعد دیدم پیاده داره بر می گرده

گفتم چی شده ؟ چرا نرفتی؟ ماشینت کو؟

گفت: داشتم رانندگی می کردم که اطلاعیه ای از رادیو پخش شد

مث اینکه مراجع فرمودند رعایت نکردن قوانین راهنمایی رانندگی حرامه

من هم یه دستم قطع شده و رانندگی کردنم خلاف قانونه

تا اطلاعیه رو شنیدم ماشین رو زدم کنار جاده

برگشتم یه راننده پیدا کنم که منو تا فاو ببره ...

 

                               خاطره ای از زندگی سردار شهید حاج حسین خرازی

                               منبع: سالنامه سرداران عشق ۱۳۸۸

 

 

کمی تامل!

حتما بخونید و چند دقیقه روش فکر کنین ، قضاوت هم با خودتون:

 

بعضی وقت ها به اطرافت که نگاه کنی ، متوجه میشی که گاهی یه عده از ما سعی می کنیم هر طور شده کارهای غلط خودمون رو توجیه کنیم و دلمون رو راضی کنیم که الان به خاطر این شرایط ، انجام فلان کار اشکالی نداره. به قول اهل علم دنبال کلاه شرعی می گردیم. یکی از اون جاها مسئله رانندگیه. با خودم گفتم اگه من توی این شرایط و موقعیت حاج حسین خرازی قرار می گرفتم ، حتماً شروع می کردم به توجیه که : الان جلسه مهم دارم ، باید برم زود برسم چون بدقولی پیش میاد .... موضوع جلسه ام تصمیم گیری برا جنگه ، پس بهتره تاخیر نندازم و این کار مهمتره .... حالا که این همه راه رو اومدم ، این چند دقیقه هم میرم و دیگه سوار نمیشم و ..... این یعنی توجیه ، یعنی فرق من با شهید.

دوستان عزیز! باور کنیم که کار حرام توی هر مصداقی باشه ، مبغوض خداست. پس سعی نکنیم از دستور خدا سرپیچی نکنیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان