ماجرای دخترآتاتورک وپسرامام خمینی!!!

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه کشورمان و سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در ترکیه به ذکر خاطره‌ای پرداخت که در آن به ماجرای دختر آتاتورک و پسر امام خمینی(ره) در یک میهمانی اشاره شد.

متکی با اشاره به خاطره‌اش گفت: "زمانی که در ترکیه سفیر بودم و حدود 4 سال طول کشید؛ یک میهمانی ترتیب داده بودند، معمولا سفرا در طول سال 150 میهمانی دعوت می‌شوند و بنده هم در یکی از این میهمانی‌ها شرکت کرده بودم.

چهار پنج نفر در یکجا ایستاده بودند که یکی از آنها خانم کاملا بی‌حجابی بود، بنده وقتی نزدیک شدم با همه احوالپرسی کردم و با 4 نفر که آقا بودند دست دادم ولی با آن خانم دست ندادم.

این خانم از این اقدام آشفته شد و با صدای بلند گفت: "اینجا کشور آتاتورک است چطور می‌توانی از دستور آتاتورک سرپیچی کنی؟!"



آن خانم سعی داشت در میان سایر سفرا پرخاش کند و چند بار این جملات را تکرار کرد.

بنده هم خطاب به او گفتم: "حواس‌تان باشد، شما اگر دختر آتاتورک هستید من پسر امام خمینی(ره) هستم."

لازم به ذکر است؛ منوچهر متکی این خاطره را در جمع نمازگزاران مسجد ابوذر در آستانه سالگرد انقلاب اسلامی مطرح کرد.

نظرات (۲)

  • سپیده وبسايت

    سلام واقعا عالی بود. موفق باشید. فی امان الله

  • اقات،رشید کبیری

    نه؟ جون من؟ نه خداوکیلی مسخرمون کردین؟
    خجالت هم خوب چیزیه....محمد حسن یه 4 تا پست خوب بذار حال کنیم! پس این چرت و پلا ها چین می نویسید؟

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۳۱ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان