فلسطین و صهیونیسم در وصیت نامه شهیدان




شهید محمود برزویی می نویسد: از دشمنان نترسید، مخصوصا از آمریکا، شوروی و اسرائیل. اینها جز یک جاعل توخالی چیزی نیستند.

شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس همواره در سخنان و وصیتنامه های خود مسلمانان را به پیکار با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فرا خوانده اند چون آنها می دانستند "مقابله و مقاومت" در برابر رژیم صهیونیستی،نبرد با فساد،انحراف، ستم و اندیشه تبعیض نژادی است.

شهید حسن بینائیان در وصیتنامه اش هشدار داده است:
ای جوانان! همه مسئولید در برابر ملت های تحت ستم فلسطین، لبنان و عراق. برخیزید و بکوشید تا به یاری الله، آنها را از زیر یوغ چپاولگران نجات دهید.

شهید مهدی بداغی در وصیتنامه اش توصیه کرده است: برادرانم محسن و محمود، در آینده به جنگ با اسرائیل غاصب رفته و از اسلام دفاع کنید.

شهید محمود برزویی هم یادآور شده است:از دشمنان نترسید، مخصوصا از آمریکا، شوروی و اسرائیل. اینها جز یک جاعل توخالی چیزی نیستند.

شهید محمد باقری نوشته است: درود بر امت قهرمان و همیشه در صحنه ایران که همیشه در عرصه ها حضور دارند و با این حضور خود مشت محکمی بر دهان آمریکا، شوروی و اسرائیل و صدام مزدور و تمامی دشمنان خود می زنند.

شهید احمد اکبری در وصیتنامه اش گفته است: امیدوارم نه تنها ریشه رژیم خون آشام صدام، بلکه رژیم اشغالگر قدس را نیز بر کنیم.

شهید حسنقلی ترحمی
از والدین ایرانی تقاضا کرده است: و شما پدر و مادران غیورپرور ایران،از شما تقاضامندم فرزندان خود را روانه جبهه ها کنید تا به یاری رزمندگان اسلام بشتابند و هرچه زودتر راه کربلای حسینی را بگشایند و از آنجا به قدس عزیز، که اول قبله گاه مسلمانان جهان است روانه شوند که این قدس عزیز در دست صهیونیست های جنایتکار است و هر روز فاجعه ای فاجعه دیگر برای مسلمانان جهان می آفرینند.

شهید اکبر چمنی
در وصیتنامه اش نوشته است: انشاالله در آینده ای نزدیک قدس نیز از طریق کربلا به دست نیروهای اسلام درخواهد آمد.

شهید یدالله جدیدی در وصیتنامه اش توصیه کرده است: نگذارید جای من و دیگر شهدا در جبهه خالی بماند بلکه در جبهه ها شرکت کرده و امام زمان خود را یاری کنید تا انشاالله بتوانیم قدس را آزاد کرده و نماز وحدت را پشت سر امام امت به جا آوریم.

شهید قربانعلی جامی در وصیتنامه خود پرسیده است:چرا امروز که در سراسر جهان ظلم به حد اعلای خود رسیده است به پا نمی خیزیم؟ مگر نه این است که کودکان، زنان، پیرمردان و جوانان فلسطین، افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی در زیر چکمه های دشمنان اسلام از بین می روند و به حیثیت اسلام خیانت می شود. پس چرا هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهیم؟!



نظرات (۱)

  • کبوترحرم س/ر

    سلام آقا ابوالفضل واقعا پربار بود ...
    به قول بچه ها هیات اوردم!!!

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۹ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان