راهنمایی برای ایجاد وبلاگی پربازدید.

همیشه افرادی که در فضای مجازی به سیر و سلوک می پردازند و خود را به هر چیزی جز ارایه مطلب و به اشتراک گذاشتن تجربه هایشان مشغول می سازند،سوالشان این است که آیا داشتن وبلاگ یا وبسایت ضروری است؟


اولین مورد برای جواب چنین سوالی پرسیدن دو سوال و اهداف ساخت وبلاگ از نگاه آنان است!
آیا شما ایده و تجربه ای برای ارایه به دیگران دارید؟
آیا شما اصلا دوست دارید دفترچه ای مجازی در اینترنت برای ثبت رویدادها و تجربیات خود داشته باشید؟

معمولا جوابی که در برابر این سوال گفته میشود “بله” است! که طرف حرف بنده با این دسته است نه افرادی که هیچ علاقه ای به داشتن و یا نوشتن در وبلاگی ندارند و بیشتر زندگیشان با گزینه های کپی و پست موس کامپیوتر سرکار دارد تا نوشتن!

شروع به کار

داشتن یک وبلاگ یا وبسایت کار سختی نیست مخصوصا در چندسال اخیر که با هزینه ای ناچیز میتوانید برای خود یک دامین و فضایی نسبتا خوب تهیه کنید و سایت خود را بر روی آن بارگیری کنید و یا از سرویس دهنده های رایگان وبلاگ استفاده کنید!

موضوع وبلاگ

بسته به تجربه ی شما در زمینه ی خاص و یا با داشتن ایده ای بکر،می توانید وبلاگ خود را راه اندازی کرده و مطمئن باشید که حتما موفق خواهید شد.اما اگر ایده ی خاصی ندارید مشکلی نیست می توانید با ساخت وبلاگ در یکی از بلاگرهای فارسی،مانند: میهن بلاگ ، بلاگفا ، پرشین بلاگ و… کار خود را شروع کنید!

صرف ساخت وبلاگ یا وبسایت حتما این نیست که شما باید کلی اطلاعات داشته باشید و یا از سواد دانشگاهی و مدارک بالا برخوردار باشید! این چنین نیست! هستند کسانی که در زمینه های متنوع و مورد علاقه کار می کنند.برای مثال سایتهایی با موضوع؛ عکس،گرافیک،آی تی،مذهبی،سیاسی(البته با شناخت خط قرمزها)،برنامه نویسی،خبری و حتی روزنوشتهای شخصی که ممکن است برای دیگران نیز اتفاق افتاده باشند.همه و همه و هزاران موضوع دیگر هدف شما از آینده ی وبلاگ نویسی را مشخص می کند،پس درست انتخاب کنید!

من به شخصه به موضوعات مختلف علاقه دارم و سعی می کنم در حد توانم،آن موضوعاتی را که می پسندم در صورت علاقه ی دیگران با آنان به اشتراک بگذارم.برای مثال مسایل محبوب من در وب، مذهبی،سیاسی،علمی و تکنولوژی است و حتی سایتهایی هم برای این زمینه ها در نظر گرفته ام تا بتوانم هر کدام از این مسایل را در جای خود مطرح کنم.

نوشتن مطلب

بعد از انتخاب موضوع وبلاگ خود،حالا نوبت به نوشتن مطلب است.هیچ حد و مرزی برای نوشتن شما آن هم در وبلاگ شخصیتان وجود ندارد پس راحت باشید و آنچه را که می پسندید و در حلقه ی موضوع اصلی وبلاگتان است را بنویسید.

کپی کاری ممنوع

سعی کنید از سایتها و وبلاگهای دیگر کپی نکنید و اگر کپی کردید حتما منبع را ذکر کنید.زیرا این کار باعث نمی شود تا شما به وسیله ی آن موضوع در اینترنت مطرح شوید مگر به عنوان کپی کار!

مارو با مظرات و انتقادات و پشنهادات خودتون یاری فرمایید...


نظرات (۱)

  • $یه دوست$

    دوست عزیز پیشنهاد می کنم هر وقت که وبلاگ خودتون پر بازدید شد اونوقت *راهنمایی برای ایجاد وبلاگی پربازدید* بنویسید.
    یا اینکه بنوسید چه جوری میشه وبلاگی پر بازدید داشت و احساس بکنید که گذاشتن این پست نیازه...

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۰۷ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان