تست هوش 2

1) دقت کنید که در ابتدای سوال،آمده است فرض کنید «شما» یک راننده اتوبوس هستید.پس شما باید سن خودتان را بگویید.
 
2) پلیس چهار طبقه بالا آمده است (نباید طبقه اول را بشمارید). در قسمت دوم پلیس پنج طبقه بالا می‌رود (5 =5-10) می‌توانید با کشیدن شکل جواب‌ها را امتحان کنید.اغلب ذهن اشتباه می‌کند و دو قسمت را یکسان می‌بیند.
3) همه کلاغ‌ها.چون آنها فقط در شرف پرواز هستند و هنوز از روی درخت بلند نشده‌اند.اگر جواب شما 2 بوده است بدانید محاسبات جلوی تفکرتان را گرفته است.
4) هیچ.آن حضرت نوح بود که حیوانات را به کشتی برد و نه موسی.
5) هیچ کجا.خروس‌ها که تخم نمی‌گذارند.البته این سوال به اصطلاح نخ ‌نما شده است و خیلی‌ها آن را می‌دانند.اما اگر باز هم شما به دنبال محاسبات بوده‌اید به وسیله اعداد منحرف شده‌اید.
6) فرقی نمی‌کند.یک ساعت و نیم برابر با نود دقیقه است.
7) بازمانده ها را دفن نمی‌کنند.آنها جان سالم به در برده‌اند.شما به وسیله کلمات حقوقی و دفن منحرف شده‌اید.
8) جواب قسمت الف: سه کبریت افقی ستون میانی را بردارید (در ذهن شما فرض بر این است که این مربع‌ها باید به طوری با هم در ارتباط باشند)
جواب قسمت ب: یک علامت به علاوه (+) از داخل این شکل حذف کنید.حالا یک مربع بزرگ و دو مربع کوچک دارید (ذهن شما فرض بر این دارد که مربع ها باید هم اندازه باشند).

9) یک 25 تومانی و یک 5 تومانی.به یاد بیاورید (فقط یکی از آنها) نباید 25 تومانی باشد و همین‌طور هم هست.یک سکه 5 تومانی داریم. شما با عبارت «یکی از آنها نباید...» فریب خورده‌اید.

10) یکی از آنها یک ساعت مچی به همراه داشته و دیگری دوتا ساعت مچی.ذهن شما ممکن است از کلمه ساعت مفهوم زمان را درک کرده باشد در حالی که می‌تواند منظور ساعت مچی یا دیواری یا رومیزی باشد.

نظرات (۱)

  • خادم الحسین وبسايت

    سلام ما شماروبا افتخار لینک کردیم
    بازهم منتظرت هستیم
    نثار روح حضرت زهرا(س) صلوات

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان