نظرات (۴)

  • حسین

    کاش می تونستیم برای امام زمانمون زندگی کنیم. هر روز بد تر از دیروز...
    اما بازم سنگ سیاه رو میخرن...

  • دوست نو

    سلام آقا
    فایلاتون واقعا قشنگ و موثره.
    من هم بخوام وبلاگ بزنم کمکم می کنید؟ چه موضوعی پیشنهاد می کنید؟




    پرچمداران:
    سلام دوست عزیز.
    ممنون،شما لطف دارید
    حتما کمکتون می کنیم،اما ای کاش یه آدرس برامون میذاشتید

  • دوست نو

    آدرس چی بذارم؟ من که وبلاگ نزدم.شما هم موضوعی نگفتین
    اصلا بزنم؟ معتاد نمیشم؟ ضرر نداره وبلاگ داشتن؟




    پرچمداران:

    سلام مجدد
    منظورمون آدرس ایمیل بود.
    در رابطه با سؤالتون هم باید بگیم که الان توی این وضعیت جنگ نرم و فعالیت شدید رسانه های غریبی،هرکدوم از ما وظیفه داریم که تو فضای رسانه و فضای سایبر هم وارد بشیم و فعالیت کنیم تا ان شاءالله امام زمان از هرجهت ازمون راضی باشن.
    در مورد موضوعش هم برمیگرده به علاقه و تخصص خوودتون
    اگر هم بخواید میتونید یکی از 313 وبلاگ طرح انصارالمهدی بشید.اگه مایل بودید یه آدرس ایمیل یا شماره تماس برامون بذارید
    ان شاءالله هرجا هستید موفق باشید
    التماس دعا

  • دوست نو وبسايت

    سلام
    درست میگید ولی خیلی حالش رو ندارم بچسبم به وبلاگ.درسامون سنگینه و هزار مشکل دیگه.بعدشم تو این دنیا به این بزرگی کی میاد تو وبلاگ من.
    بعدشم امام زمان رو انقدر با رفتار و کارام ناراحت کردم. اینم روش
    همون بهتر آدم نشم.
    از راهنماییتون ممنون. امیدوارم موفق باشید




    سلام
    اولا محض اطلاعتون من خودم پیش دانشگاهی هستم.برای وبلاگ نویسی شما می تونید با یک ساعت وقت گذاشتن در هفته یه وبلاگ خوب و پر طرفدار داشته باشید
    حرف دوم و سومتون هم نادیده میگیرم.
    پیشنهاد میکنم به سایت حاج آقا داستانپور(در پیوند های وبلاگ)بزنید و از ایشون هم مشورت بگیرید
    التماس دعا

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۴۲ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان