کاپیتولاسیون سند بردگی ایرانی ها

این روز ها که بعضی ها قرص های آلزایمر خود را پشت و رو می خورند و گاهی اوقات یاد خاطرات گذشته خود می افتند و سخنان آزاد مرد جهان امام خمینی (ره) را به منافع خودشان تحریف می کنند بد نیست نگاهی هم به اسناد تاریخی بیندازند. اسنادی همچون کاپیتولاسیون. سند بردگی ایرانی ها در برابر آمریکایی ها. امام خمینی (ره) در چهارم آبان ۱۳۴۳ طی سخنرانی کوبنده ای علیه کاپیتولاسیون در قم این "قانون را اینگونه بیان می کنند:
دولت با کمال وقاحت از این امر ننگین طرفداری کرد. ملت ایران را از سگهای آمریکا پست تر کردند. اگر چنانچه کسی سگ آمریکایی را زیر بگیرد بازخواست از او میکنند، اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را زیر بگیرد بازخواست می کنند و اگر چنانچه یک آشپز آمریکایی، شاه ایران را زیر بگیرد، مرجع ایران را زیر بگیرد، بزرگترین مقام را زیر بگیرد، هیچ کس حق تعرض ندارد چرا؟ برای اینکه می خواستند وام بگیرند از آمریکا. آمریکا گفت این کار باید بشود (لابد اینجور است) بعد از سه چهار روز, وام دویست میلیون دلاری تقاضا کردند. ایران خودش را فروخت برای این دلارها ...."

کاپیتولاسیون سند بردگی ایرانی ها

بد نیست بعضی از سیاسیون و افراد سطح اول کشور که به راحتی دم از مذاکره و عقب نشینی در بعضی از سیاست ها و حقوق مسلم مردم ایران می زنند گاهی تاریخ کشور را مرور کنند و خیانت ها و ننگ هایی که به ملت روا داشته اند را به یاد بیاورند. همه ما خوب دیدیم بعد از تماس تلفنی آقای روحانی با اوباما چقدر زود موضوع را ربط دادند به تحریم ها و گفتند تحریم های ما کارساز بوده است. یا در همین دور آخر مذاکرات 5+1 چه راحت پشت تریبون اعلام می کردند ایرانی ها تخلف کرده اند. آقای رئیس آقای مدیر آقای تدبیر آقای امید با شما هستم خوب ببینید چه راحت می خواهند از هر راهی سوار ملت بشوند. اما ما از نسل کوروش هستیم ما از نسل آرش هستیم ما از نسل سلمان فارسی هستیم ما از نسل همت ها و باکری ها و شیرودی ها وچمران ها هستیم ما غیرت داریم و تن به خفت هایی که دولت های استعمارگر می خواهند به ما روا بدارندنخواهیم داد حتی تا پای ریخته شدن خون هایمان.

پ,ن: لَنْ یَجْـــعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَــلَى الْمُــؤْمِنــینَ سَبــیلاً. خــداوند هــرگز کافــران را بر مؤمــنان تسلّــطی نداده است. (نساء/141)


نظرات (۱)

  • cassandan djalili وبسايت

    سلام آیت‌الله محمود امجد گفتند که حماقتها و جنایات دوره آقای احمدی‌نژاد باعث شده است که مردم اینها را ناشی‌ از اسلام بدانند. در نتیجه میشود گفت که آقای احمدی‌نژاد با حمایت رهبر عزما باعث دوری مردم از اسلام و بی‌دینی شده است. تنها راه حل عذرخواهی از مردم است.

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان