لطفاً به سگ ها پناه دهید!!!

طرح جمع آوری سگ ها حسابی در رسانه های بیگانه مورد توجه قرار گرفته و تبدیل به یکی از بحث های حقوق بشری علیه ایران شده است. کار به جایی رسیده است که این شبکه ها فیلمی از سگ هایی که به دلیل طرح جمع آوری نمی توانند از منزل خارج شوند پخش می کنند و می گویند سگ ها دچار افسردگی شده اند!!!
برای روشن شدن آقایان و خانم های روشنفکر که مذهب برایشان چندان معنایی ندارد در باره نکته های علمی در خصوص این سگ بازی ها می پردازیم.

از جمله بیماری هایی که از سگ به انسان سرایت می کند عبارتند از کچلی، امراض جلدی که در اثر قارچ ها به وجود می آیند، هاری، انواع شپش ها، سل و ... 
شاید بشود این موارد را با مواد شوینده از بین برد اما مرض کرم کدوی سگ یکی از مریضی هایست که راه علاجی ندارد را نمی توان از بین برد. این میکروب کشنده به مقدار بسیار بسیار زیادی در بزاق دهان سگ وجود دارد.
این میکروب که از زبان سگ در هنگام لیسیدن ظرف به آن می رسد هرگز با شستشوی ظرف از بین نمی رود و در کتاب گناهان کبیره جلد دوم آمده است که فقط با خاک و گل می توان این نجاست (میکروب) را از بین برد.

از نظر فرهنگی نیز به این موضوع می پردازیم. طبق نظر سنجی که در آمریکای شمالی انجام شده است بیشتر افراد در هنگام آتش گرفتن منزل ابتدا ترجیح می دهند سگ خودشان را نجات بدهند و بعد همسر و فرزندان خود را. این بی فرهنگی ها به جایی رسیده است که مرد و زن با سگ ازدواج می کنند. در ایران نیز عده ای سگ را مانندفرزند خود می دانند و حتی برای سگ های خود گریه می کنند. این درست همان خوابیست که غربی ها برای ما دیده اند.

لطفاً به سگ ها پناه دهید!!!

رسول خدا فرموده اند: خانه ای که در آن سگ باشد ملائکه الهی به آن در نمی آیند. وقتی این حدیث معنی خودش را به تصویر می کشد که می بینیم چه تریپ از افراد با خودشان سگ همراه دارند. رکیک ترین تیپ ها و نوع پوشش ها را می توان در این افراد دید. و آن موقع می فهمیم که ملائکه واقعاً در خانه هایشان وارد نشده اند. 

اما از لحاظ سیاسی وقتی به این موضوع می پردازیم می بینیم خیلی از اجناس برای کشور ما تحریم است ولیوسایل حیوانات مثل پوشاک و مواد غذایی که خارجی و گرانقیمت هستند چقدر در کشور ما فراوان است. در این شرایط اقتصادی مملکت، واقعاً این یک ظلم است که خروج ارز از کشور بخاطر لوازم سگ ها شکل بگیرد و پول های میلیاردی برای ورود این اجناس خرج می شود. در حال حاضر برای دارو های مورد نیاز مردم مخصوصا بیماری های خاص ارز کافی نداریم اما برای یک قلاده طلاکاری شده با زنجیر نقره سگ در شهرک غرب تهران چندین میلیون قیمت می گذارند. 

ای کاش به جای برخورد با افرادی که سگ همراه دارند به دنبال جمع آوری مغازه های فروش این اجناس باشند و شهرداری ها با افرادی که سگ هایشان را به پارک ها می آورند و روی چمن ها و محوطه بازی بچه ها ادرار می کنند برخورد کنند.

پ,ن: اگر شرع خدا و حرف مراجع را قبول ندارید لااقل به حقوق شهروندی احترام بگذارید.

باتشکر از رادیو میقات


نظرات (۲)

  • امیر

    سلام
    این چه وضع کارکردن بچه هیئتی هاست؟ دوماهه که مطلب جدید نذاشتین.یعنی این چهار پنج تا نویسنده به اندازه نیم ساعت وقت نداشتن که مطلب بذارن.بجنبید رفقا دشمن بیخ گوش به خداها...
    یا علی

  • میلاد برزگر وبسايت

    سلام وبلا گ قشنگی دارین ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.خدا یارو یاورتان.

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۲۸ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان