رسانه در زنگ ادبیات!

ایشون گفتن که: همیشه گفتن که طنز برای اصلاح رفتار های اجتماعی خوبه و ... ،اما تا حالا که تو جامعه ما نتونسته همچین کاری بکنه،بدتر خراب هم کرده.یعنی اومده و قبح خیلی کارها رو هم از بین برده.مثلا وقتی تو زیر آسمان شهر شخصیتی به اسم بهروز خالی بند رو با رفتار هاش معرفی می کنه،میاد قبح عمل زشت دروغ رو تو جامعه از ین می بره.یا در مورد رشوه خواری و بقیه مسائل هم به همین شکل.

انتقادی دیگه ای که به رسا نه ی کشور ما وارده این هست که،در چند سال اخیر سعی شده که برای مطلوب نشان دادن اوضاع داخلی کشور،در چشم رسانه های بیگانه،مسائلی رو به تصویر بکشن که فوق العاده نتیجه ی خطرناکی در داخل کشور خواهد داشت.به عبارت خودمونی تر اومدن ابرو رو  درست کنن زدن چشم هم کر کردن.

مثلا برای اینکه حضور همه اقشار در انتخابات رو نشون بدن میان و با یک خانوم بی حجاب مصاحبه می کنن.خوب مسلما این حرکت به مرور زمان قبح بی حجابی رو در جامعه از بین خواهد برد.یا مثلا برای اینکه بگن ایرانیا بدبخت بیچاره نیست،زوج های جوون رو با ماشین و خونه ی آنچنانی نشون میدن که به تبعش این باعث بالا رفتن توقع جوون ها میشه.

 

این بود بیانات استاد عزیز و دلسوز،جناب آقای کبیری


نظرات (۱)

  • کبیری وبسايت

    سلام
    خواهش میکنم
    نظر لطفتونه
    در ضمن یه نظر سنجی هم گذاشتیم تو تارنمای بسیج
    خوشحال میشیم شرکت کنید
    به نظر من حرف آقای کبیری درسته اما نه کاملا...ولی جای بحث داره
    سلام علیکم

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان