دیدار جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس با رهبر انقلاب

۱۳۹۱/۰۲/۲۹

دیدار جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در دیدار جمعی از ایثارگران با ایشان، سال‌های دفاع مقدس را به «تابلویی زیبا و ظریف» تشبیه و خاطرنشان کردند: راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شد، ادامه خواهد یافت و برای این‌که زیبایی‌های روزهای دفاع مقدس از نزدیک برای مخاطب توصیف شود، لازم است هزاران کتاب با معیارهای هنری نگاشته شود تا جزئیات فداکاری رزمندگان برای مردم تشریح شود.
http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1391/13910229115917578.jpg
رهبر انقلاب اسلامی کار رزمندگان را در سال‌های جنگ تحمیلی، موفق، باارزش، بسیار بزرگ و مبهوت‌کننده توصیف کردند و افزودند: شما که در دوران دفاع مقدس مسئولیت‌های مهم و حساسی بر عهده داشتید، بدانید پس از جهاد اصغر، نوبت به جهاد اکبر رسیده که به‌مراتب دشوارتر و سخت‌تر است.

ایشان با تشریح و مقایسه‌ی ویژگی‌های جهاد اصغر و جهاد اکبر تصریح کردند: در فضای امروز کشور اگر بر اصول و ارزش‌ها پافشاری کردید و تقوا را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی رعایت کردید، ارزش و اهمیت والاتری دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: امروز با دو دشمن، یکی استکبارِ خبیث و دیگر نفسِ درون مواجه هستیم که اگر کسی بتواند با رعایت تقوا گام بردارد و تصمیم بگیرد، زمینه‌ی تعالی معنوی و پیشرفت مادی فراهم می‌شود.

رهبر انقلاب اسلامی پرهیز از گناه را لازمه‌ی سلوک‌إلی‌الله دانستند و خاطرنشان کردند: با گناه‌نکردن نیمی از راه پیموده می‌شود. البته گناه کسانی که مسئولیت سیاسی، اجرایی، مدیریتی، تبلیغی و مذهبی دارند، به‌مراتب ابعاد وسیع‌تری پیدا می‌کند.

ایشان با اشاره به این‌که حرکت درست مسئولان موجب تسری آن در جامعه می‌شود، تصریح کردند: ما با ایستادگی و حرکت درست، جامعه را هم تشویق می‌کنیم و البته باید بدانیم این حرکت ملت ایران با خستگی و بی‌حوصله‌گی برخی افراد دچار تزلزل و انحراف نمی‌شود.

رهبر انقلاب در پایانِ سخنان خود افزودند: این راهی که با انقلاب اسلامی آغاز شده، ادامه پیدا خواهد کرد و شما دیدید کسانی که در جریان حرکت عمومی ملت، بار مسئولیت را بر زمین نهادند، فوراً جوان‌های باروحیه آن را بر داشتند و انشاءالله به منزل خواهند رساند.

نظرات (۳)

  • سرباز

    جانم فدای سید علی...

  • یاس

    جمله زیباییه
    دم آقامون گرم...

  • بگذار گمنام بمانم وبسايت

    سلام

    به خونه ی من هم بیا

    وبلاگم هر روز بروز میشه

    منتظرتم

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸ ب.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان