حمله مأموران امنیتی به دختران میر حسین موسوی! + عکس

دختران میر حسین موسوی مدعی شده اند در روز عید غدیر برای ملاقات پدر و مادر در حصر خود رفته که پس از این ملاقات با برخورد زشت مأموران زن مواجه شده اند و یکی از مأموران دست دختر میر حسین موسوی راگاز گرفته است...!!!!
فرض بر اینکه این موضوع درست باشد ما این موضوع را محکوم می کنیم اما از دختر میرحسین موسوی میپرسم چطور مأمورانی که در این بخش ها فعالیت می کنند و دوره های دفاع شخصی را کاملاً طی کرده اند بجای دفاع گاز می گیرند؟ و در صورت صحت این موضوع آیا باید آنرا ربط داد به کل نظام؟
حکایت این دستو پیراهن عثمان ها تکراریست، اما همین هایی که حرمت روز عاشورا را نگه نداشته اند موضوع را ربط داده اند به موضوع در و دیوار و سیلی خانم صدیقه ی کبری،حضرت فاطمه ی زهراء(س) !!!! این قیاسمع الفارق ترین قیاس عالم است.

حمله مأموران امنیتی به دختران میر حسین موسوی + عکس

 به گفته وحید یأمین پور اکنون نوبت اقدامی دیگر است:
پرونده سران فتنه تا به امروز براساس مصالحی به داداگاه ارجاع نشده است اما اکنون وقت این کار است. نظام با اقتدار از روی جنازه عمروبن عبد ود برخاسته و دیگر متهم به انتقام گیری یا عصبانیت نیست، بنابراین وقت آن رسیده که حقوق مردم استیفاء شود و سران فتنه به مجازاتی متناسب با رفتارهای قانون شکنانه خود برسند.
این اتفاق نمی توانست و نمی بایست در دوران احمدی نژاد به عنوان رقیب انتخاباتی موسوی و کروبی رخ دهد ولی امروز وقتش فرارسیده. آقای دکتر روحانی باید پرونده سران فتنه را از وضعیت امنیتی به وضعیت کیفریبدل کنند و به عنوان مجری قانون اساسی خواهان مجازات محاربین و قانون شکنان باشند. 

پ ن: «وجاء و علی قمیصه بدم کذب قال بل سولت لکم انفسکم امرا فصبر جمیل و الله المستعان علی ما تصفون» و پیراهن او را با خونی دروغین آوردند. گفت: هوس‌های نفسانی شما این کار را برایتان آراسته، من صبر جمیل خواهم داشته و در برابر آنچه می‌گویید، از خداوند یاری طلبم! (سوره یوسف / 18)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

انجمن اسلامی دبیرستان پسرانه معارف شهرکرد

بسم الله الرحمن الرحیم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت

  • پست الکترونيک:
  • مدير سايت:
  • تاريخ امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۵۳ ق.ظ
  • قدرت گرفته از بلاگ بيان